Cysic CYS: {Social network}'deki AMA etkinliği
Cysic, iki haftada bir düzenleyeceği Soru-Cevap oturumunun 12 Mart Perşembe günü UTC saatiyle 12:30'da yapılacağını duyurdu. Oturumda projenin yapay zeka entegrasyonu, ortaklık gelişmeleri ve ekosistemle ilgili diğer haberler ele alınacak.
İki haftada bir düzenlenen Soru-Cevap oturumları, Cysic ekosistemi içinde tekrarlanan bir etkileşim formatıdır ve topluluğa güncellemeler ve doğrudan etkileşim için ekibe düzenli erişim sağlar. 12 Mart oturumunda, ekibin önceki hafta boyunca ipuçlarını verdiği yapay zeka ile ilgili son duyuruların ayrıntılı olarak ele alınması bekleniyor.
AMA (Bana Herhangi Bir Şey Sor) nedir?
AMA (ask me anything/bana herhangi bir şey sor), katılımcıların konuklara serbestçe soru sorabildiği ve gerçek zamanlı olarak yanıt alabildiği, genellikle çevrimiçi ve gayri resmi olarak gerçekleştirilen interaktif bir toplantıdır.
@cysic_xyz
We’ll be sharing our newest updates on AI, partnership, and more.
📅 March 12, at 12:30 PM UTC.
Set your reminder 👇



