Abone
Coin bilgisini göster
Fiyat
0,01315816 USD
Değişiklik %'si
2,66%
Piyasa Değeri
2,91M USD
Hacim
4,99K USD
Dolaşımdaki Arz
221M
Planet IX AIX: Reddit'te AMA (Bana Her Şeyi Sorun)
Planet IX, 30 Nisan'da saat 14:00 UTC'de Base ile birlikte bir Reddit Soru-Cevap etkinliği düzenleyecek. Bu oturum, Base'in kurucularının Soru-Cevap serisinin bir parçasıdır.
Etkinlik Tarihi: 30 Nisan 2026 14:00 UTC
AMA (Bana Herhangi Bir Şey Sor) nedir?
AMA (ask me anything/bana herhangi bir şey sor), katılımcıların konuklara serbestçe soru sorabildiği ve gerçek zamanlı olarak yanıt alabildiği, genellikle çevrimiçi ve gayri resmi olarak gerçekleştirilen interaktif bir toplantıdır.
PLANET IX
@Planetix0
@Planetix0
tomorrow at 2pm UTC, we're hosting a Reddit AMA together with Base. Ask us anything on your mind already now:
https://reddit.com/r/BASE/comments/1sz4mkh/rbase_founder_ama_series_week_13_planet_ix_join/
https://reddit.com/r/BASE/comments/1sz4mkh/rbase_founder_ama_series_week_13_planet_ix_join/
Etkinlik başlamak üzere
0
D
0
H
0
M
0
S
Y
30 Nis 10:53 (UTC)
✕
✕



